Πέμπτη 4 Φεβρουαρίου 2010

Οι "Χρυσές Ενδεκάδες"

Τις "Χρυσές Ενδεκάδες" κάθε μιας από τις πέντε δεκαετίες του πρωταθλήματος της Α' Εθνικής αποκάλυψε την Τετάρτη το βράδυ στο Μέγαρο Μουσικής ο ΣΚΑΪ και η Σούπερ Λίγκα.

Σε μια λαμπρή τελετή στην οποία παρευρέθηκαν πολλοί επώνυμοι του χώρου που έχουν αγωνιστεί στα 50 χρόνια της Α'Εθνικής έγιναν γνωστά τα αποτελέσματα της ψηφοφορίας η οποία διεξήχθει μέσω της ιστοσελίδας www.goldeneleven.gr:

Δεκαετία 1960-1970:

"Xρυσή ενδεκάδα": Οικονομόπουλος Γκαϊτατζής, Καμάρας, Λουκανίδης, Πολυχρονίου Γιούτσος, Δομάζος, Παπαεμανουήλ, Σαραβάκος Θ., Νεστορίδης, Σιδέρης

Αρχηγός: Δομάζος

Προπονητής: Στέφαν Μπόμπεκ.

Δεκαετία 1970-1980

"Xρυσή ενδεκάδα": Κελεσίδης, Γούναρης, Ιωσηφίδης, Καψής, Νικολάου Αρδίζογλου, Δελικάρης, Κούδας, Παπαιωάνου, Μαύρος, Μπάγεβιτς

Αρχηγός: Κούδας

Προπονητής: Λάκης Πετρόπουλος

Δεκαετία 1980-1990

"Xρυσή ενδεκάδα": Σαργκάνης, Βαμβακούλας, Καρούλιας, Κυράστας, Μητσιμπόνας Κούης, Παπαιωάννου, Χουάν Ραμόν Ρότσα, Χατζηπαναγής Αναστόπουλος, Σαραβάκος.

Αρχηγός: Χατζηπαναγής

Προπονητής: Γκμοχ

Δεκαετία 1990-1999

"Xρυσή ενδεκάδα": Βάντζικ, Αποστολάκης, Γεωργάτος, Καλλιτζάκης, Μανωλάς, Καραπιάλης, Κωφίδης, Σαβέφσκι, Τσιάρτας, Βαζέχα, Αλεξανδρής

Αρχηγός: Βαζέχα

Προπονητής: Ντούσαν Μπάγεβιτς

Δεκαετία 2000-2009

"Xρυσή ενδεκάδα": Νικοπολίδης, Άντζας, Καψής, Νταμπίζας, Χένρικσεν, Ζαγοράκης, Καραγκούνης, Ριβάλντο, Τζόρτζεβιτς, Νικολαϊδης, Τζιοβάνι

Αρχηγός: Θοδωρής Ζαγοράκης

Προπονητής: Φερνάντο Σάντος

Ειδικές βραβεύσεις:

Πρώτος Έλληνας σκόρερ: Θωμάς Μαύρος

Πρώτος ξένος σκόρερ: Κριστόφ Βαζέχα

Πρώτος σε συμμετοχές: Μίμης Δομάζος

Προπονητής με περισσότερους αγώνες και νίκες: Ντούσαν Μπάγεβιτς

Πατέρας - Υιος: Άνθιμος και Μιχάλης Καψής / Θανάσης και Δημήτρης Σαραβάκος.

Οι δηλώσεις των πρωταγωνιστών

Βασίλης Χατζηπαναγής:
"Το χειροκρότημα αυτό είναι η μεγαλύτερη ανταμοιβή μου. Αυτό τα λέει όλα. Περισσότερο από όλα όμως μου έλλειψε η συμμετοχή του στην Εθνική ομάδα. Στενοχωρήθηκα που δεν έπαιξα. Ήμουν και είμαι καθαρός Έλληνας".

Νίκος Γκάλης: "Ευχαριστώ τον κόσμο για την αγάπη. Είμαι άσχετος με το ποδόσφαιρο αλλά είπα στον Θωμά Μαύρο πως είναι τυχερός γιατί επέλεξα να ασχοληθώ με το μπάσκετ".

Θοδωρής Ζαγοράκης: "Είναι το μικρόβιο του ελληνικού ποδοσφαίρου που με κρατάει εδώ και η αγάπη μου για τον ΠΑΟΚ".

Πρέντραγκ Τζόρτζεβιτς: "Ίσως να μπορούσα να παίξω για ακόμη έναν χρόνο αλλά πιστεύω ότι ο κύκλος μου ολοκληρώθηκε και έτσι αποφάσισα να σταματήσω".

Ντέμης Νικολαϊδης: "Είμαστε τυχεροί όλοι οι ποδοσφαιριστές που κάναμε το χόμπι μας επάγγελμα".

Ριβάλντο: "Θέλω να πω ότι είμαι πολύ χαρούμενος που βρίσκομαι και πάλι στην Ελλάδα και κυρίως που βλέπω το ελληνικό ποδόσφαιρο να βελτιώνεται συνεχώς. Ελπίζω να δω πολλά παιδιά από τις ακαδημίες να κάνουν καριέρα στο μέλλον. Eίμαι ευτυχισμένος για το βραβείο και ιδιαίτερα χαρούμενος που αποτελώ κομμάτι της ιστορίας του Ελληνικού ποδοσφαίρου. Έχω πολύ καλές αναμνήσεις.

Λατρεύω την Ελλάδα και εγώ και η γυναίκα μου. Τρία παιδιά κάναμε εδώ και είμαι χαρούμενος όποτε επιστρέφω. Στον Ολυμπιακό έχω καλές αναμνήσεις από τον κόσμο γιατί πέτυχα πολλά και με βοήθησε σε δύσκολες στιγμές, αλλά το ίδιο καλές αναμνήσεις έχω και από την ΑΕΚ που επίσης ο κόσμος με αγάπησε"
.

Γιώργος Καραγκούνης: "Έχω συνεργαστεί με πολλούς ποδοσφαιριστές. Στην Εθνική μου λείπουν όλοι όσοι έχουν σταματήσει από αυτή. Τους καλώ να μας συμπαρασταθώ και να πάμε ενωμένοι στο Μουντιάλ".

Νικοπολίδης: "Το πρώτο μου παιχνίδι στο πρωτάθλημα ήταν Άρης-Παναθηναϊκός. Πιστεύω ότι το γεγονός πως νικήσαμε σε αυτό ήταν γούρι για την πορεία της καριέρας μου".

Κριστόφ Βαζέχα: "Έχω βραβευτεί πολλές φορές. Σε καμία από αυτές δεν έχω ευχαριστήσει την οικογένειά μου. Αυτό θα ήθελα να κάνω τώρα εδώ. Επίσης θέλω να ευχαριστήσω των κ.Γιώργο Βαρδινογιάννη που με έφερε στον Παναθηναϊκό".

Θωμάς Μαύρος: "Ευχαριστώ για την τιμή. Ευχαριστώ τον κόσμο της ΑΕΚ και του Πανιώνιου".

Μίμης Δομάζος: "Τότε εμείς αγωνιζόμασταν για μία φανέλα και μια πορτοκαλάδα".

Ντούσαν Μπάγεβιτς: "Σήμερα είναι μια γιορτή του ελληνικού ποδοσφαίρου και χαίρομαι που είμαι κομμάτι της ιστορίας του. Ευχαριστώ όσους με ψήφισαν. Αγαπώ πολύ την Ελλάδα και ελπίζω να συνεχίσω να κάνω καλά τη δουλειά μου".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου